Minden évben megrendezésre kerül a Cannes Lions fesztivál, ami  a Cannes-i filmfeszt után van kb egy hónappal, idén júni 19-25 között.
Idén először van egy új verseny is, a Youtube 48h Contest. Lényege, hogy teljesen nyitott, de csak 48 óra van az elkészítésre. A leadási határidő vasárnap éjfél volt GMT szerint. A pályázat tematizált, a Save the Children nevű szervezet kezdeményezését kell egy max egy perces zene nélküli videóban népszerűsíteni. 
A videókat egy zsűri bírálja el, de az is nagyon fontos, hogy hányan szavaznak rá a youtube-on és a canneslions csatornán.
A film és a csapat:
Az ötletük az volt, hogy keresnek olyan dolgokat a történelem folyamán, amik egy kis mozdulattal változtatták meg a történelmet és a világot, majd a végén megmutaják, hogy a néző is most ilyen nagy tettet vihet végbe, ha aláírja a peticíót és megosztja a videót egy gombnyomással. Ezért lett a szlogen One Click, One Life.
Készítők:
Déri Zsófi(24) 
Molnár Bence (24) 
Kampis Dorka (24) 
Böszörményi Péter (28)